25
Kas

Superonline Müşteri Hizmetleri

Superonline müşteri hizmetleri hakkında bilgi vermeden önce internetin geldiği noktadan bahsetmek iyi olacaktır. Türkiye’nin, 1993 yılında ODTÜ aracılığı ile tanıştığı bir teknolojidir aslında internet. Bu tarihten günümüze kadar olan süreçte teknoloji ve internete erişim yolları da ister istemez değişmek zorunda kalmıştır.

superonline müşteri hizmetleri

İnternet kullanıcıları 1990’ların ortasından 2004 yılına kadar “çevirmeli ağ” denilen bağlantı şekli ile 56Kbps’lik faks-modemlerle internete girilebilirken, 2004’ten bugüne kadar gerek ADSL teknolojisi ile ve gerekse son yıllarda da Türkiye’nin en hızlı internete bağlantı teknolojisi olan fiber interneti kullanarak erişim sağlayabilmektedirler.

Bu erişimi sağlayabilmeleri için gerekli olan ürünleri satın alabilmek ve/veya erişim esnasındaki yaşadıkları sorunlarını çözüme kavuşturabilmeleri için de bağlı bulundukları internet servis sağlayıcılarının çağrı merkezlerini, müşteri hizmetlerini aramaktadırlar. Bunlardan en kaliteli hizmet verenlerden biri de Superonline müşteri hizmetleridir.

1996 yılında kurulan Superonline ve Superonline müşteri hizmetleri kurulduğu andan itibaren çağrı merkezine sahip bir internet servis sağlayıcıdır. Haziran 2011’den itibaren yeni ismi ile Turkcell Superonline, 1996 yılında müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi konusunda örnek alacağı fazla şirket olmaması ile beraber, yine de müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu, “tek çağrıda bir defa ve tam çözüm” fikrini kısa sürede benimsemiş bir çağrı merkeziyle hizmet verebilen bir internet servis sağlayıcı olabilmeyi başarmıştır.

Bununla beraber, çağrı merkezini ve Superonline müşteri hizmetlerini efektif olarak kullanması, erişim paketlerinin satış sonrası desteğinin tam layıkî ile vermesi,  pazar payının kısa  sürede büyümesinin en mühim etkenlerinden biri olan alt yapı yatırımı kadar etkili olmuştur.

Superonline müşteri hizmetleri, müşterinin arzu ve isteklerini bağlı bulunduğunu şirketinin iç kuralları ve pazarlama, satış, satış sonrası destek konularındaki prosedürlerini birleştirdiği bir yapıdır. Bu yapının büyük yükünü de çağrı merkezleri çekmektedir. Çağrı merkezleri müşterilerin aradıklarında kısa sürede ulaşmak zorunda oldukları, hatta beklemekten ve genelde de müşteri temsilcisi ile konuşularak çözüm üretilebileceğini düşünen müşterilerin aradığı bir çözüm merkezidir. 365 gün, 24 saat hep açık olan, müşterinin hep memnuniyetle ayrılması gerektiği düşüncesinin hakim olduğunu çok çok önemli bir departmandır. Yetkili personelin çok kısa sürede varolan problemi teşhis etmesi, müşterisinden gelen sorunu anladığını geri bildirim anlamında ifade etmesi, açık ve net bir biçimde çözümün ne kadar süreceğini, neler yapılması gerektiğini anlatan güvenilir bir yol gösterici olması gereklidir.

Temsilci personel, çalışanlarının jargonu ile “agent”, eğitim konusunda aynı seviyede ve tecrübe anlamında aynı seviyeye sahip olamayabilmektedir. Bunun sebeplerinin en başında geleni ise çağrı merkezi sektörünün Türkiye’deki sektörler baz alındığında, çalışan sirkülasyonunun en yüksek olduğu sektör olmasıdır. Şirketler için yardım maslalarının vazgeçilmez olması, neredeyse küçük-büyük her ölçekteki kurumun iletişim için telefonu kullanmak zorunda kalıyor olması, çağrı merkezi açmak zorunda kalmaları Agent’lerin kolaylıkla iş bulabilecekleri hissiyatını ortaya çıkartmakta, kurum içindeki koşulların da bu sirkülasyon sebebi ile yeterli derecede iyi olmaması ile birleştiğinde kaçınılmaz sonu doğurmaktadır. Bu kaçınılmaz son ise ehil olan kişilerin iş sürekliliklerinin, devam zamanlarının kısa olması ve yüksek devinim ve sirkülasyon sebebi ile iş konusunda eğitim ve bilgi seviyelerinin eşit olmamasıdır.

Hem müşteri memnuniyetini yüksek seviyede tutmak, hem de temsilcilerinin yetkinliğinin üst seviyelerde olmasını sağlayabilmek çağrı merkezi yöneticilerinin en büyük handikaplarıdır. Bu sebeple Superonline müşteri hizmetleri gibi, bankalar, turizm ve sehayat şirketleri, uçak şirketleri dahi çağrı merkezlerini kendi bünyelerinden ayırarak özerk bir yapıya kavuşturmuşlardır. Bu da işi tecrübeli ve donanımlı ellere teslim etmek anlamına gelmektedir.

Bu kurumların verimliliği, düşük maliyetle yüksek kalitede performans göstermesi, tamamı ile orta ve üst düzey yöneticilerin elindedir. Çalışanlara verilen eğitimler kadar bu bahsi geçen kademelerdeki yöneticilere de gerekli eğitim yatırımlarının yapılması, zaman yönetimi, koçluk eğitimlerinin veriliyor olması sektörün geldiği bu noktada kaçınılmazdır. Superonline müşteri hizmetleri hepsi alanında profesyonel yönetici ve uzman kadro ile desteklenmektedir.

Özetle;

“Başarının gelebilmesi için; adımların, hazırlıkların tam yapılması, kadronun en altından en üstüne kadar memnuniyet odaklı olunmasının zorunluluğu empoze edilmiş olmasın yanında gereken maddi ve manevi desteğin de sürekli verildiğinin hissettirilmesi gereklidir.”

Bu konuda gerekli tecrübeye sahip Superonline müşteri hizmetleri, gerek çabuk ulaşılabilmesi, gerekse yeterli desteğin verilebilmesi adına ihtiyaç olan materyallerin hepsini yerine getirmektedir.

25
Kas

Superonline Başvuru

Süper hızlı internet ile tanışmak için yapmanız gereken sadece Superonline başvuru formu doldurmak. Müşteri temsilcisi sorularınızı yanıtlayıp size yardımcı olmak için hazır.

superonline başvuru

İnternetin hayatımıza katkısı günümüzde tartışılmaz. Katkısı olduğu kadar bazen yavaş hızları ile ya da bağlantı sorunları ile canımızı sıkacak dereceye de gelebiliyor. Yavaşlık, hız düşmesi gibi sorunları artık Superonline başvuru ile aşabilirsiniz. Telefon başında bekleyen Superonline başvuru yetkilisi sizin için en uygun ve performansı yüksek bağlantı paketini, avantajlı bir şekilde önerecektir.

Turkcell grup şirketlerinden olan Superonline 2004 yılından bugüne tüm Türkiye genelinde 75 ilde servis sağlayıcılar içinde en geniş altyapıyı barındırmaktadır. Kusursuz alt yapısı sayesinde ışık hızında interneti ülke genelinde bir çok kullanıcıya sunmaktadır.Günümüzde gelinen noktada 1000 mbps’e kadar fiber internet bağlantısına sahip olmak artık hayal değil. Üstelik kaliteli kablolar ile edindiğiniz Superonline fiber internet hizmetinde her zaman yaşadığınız hız düşmesi veya yavaşlık gibi sorunları yaşamazsınız

29
Eki

Yeni Web Sitemiz Yayında

Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500’lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960’larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur.

29
Eki

Turkcell Superonline Yeni Kampanya

Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500’lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960’larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur.

29
Eki

Nova Bilişim Turkcell Ödülleri

Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500’lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960’larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur.